ja



Och på tal om ondska.
Mig.


Top 3 listan ondskefulla saker jag gjort i mitt liv.

1. När jagvar liten satte mamma och pappa mig i en såndär kyrkförskola.
När de kom och skulle hämta mig ville min lärare alltid visa upp vad vi hade gjort.

På alla mina stenciler (bibelstenciler) hade jag ritat svart färg. 
Svart krita över hela pappret. En svag demonstration för mitt religionsogillande (vill jag påstå) 
Jesubarnet var indränkt i svart krita och så står mamma och pappa där..
"Hmm, jaaa, vad fint. ja..."
Jag var visserligen 3 bast, men still. Ateisten/Satanisten var på väg ur sitt skal redan då.



2. Det här var också när jag var 3 år.
Jag hade ett hetsigt humör och skulle alltid mopsa och bråka med pappa.
Så en gång när jag var arg på honom ritade jag svarta kors (krita ofc) på alla hans tröjor i garderoben
och över soptunnan (de finns kvar än idag). Korsen skulle symbolisera att jag ville att han skulle dö, typ.
Och on top of that klippte jag sönder alla teckningar han fått av mig.

Ett vanligt beteende för en treåring liksom.



3. Glömde bort.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0