DEEEEEEE!!!

Nu är det bestämt.
Jag ska göra en rösttransplantation.
Nu för tiden kan jag inte öppna munnen i klassrummet utan att någon skriker "DEEEEEEE".

Allt började med att...
Vi hade svenskalektion och grejade med den där högskoleprovsgrejen.
Man skulle ge förslag på alternativ osv.
Eftersom jag går i en klass med 20 manliga fotbollskillar kan det ibland vara svårt att få plats.
De pratar och skrattar och bögar hela tiden.
Så när jag trodde att jag var säker på en fråga tänkte jag att nu fan ska jag göra mig hörd.
Jag misstänkte att alternativ D var korrekt så jag hiver mig över bänken,
redo att överörsta all testosteron som skallrar i luften och skriker
DEEEEE!!!
Min fula bebisröst går upp i falsett.
Kört.

Nu är jag DEEEEEEE!! med hela klassen.
Förlöjligad, utskrattad och gay hela dagen lång tjohej.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: vissan da master

HAHAHAH DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2009-05-04 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0