Kåta barn eller naturlig nyfikehet?

Har ni sett den nya quizen?
Kallar den Gissa Vem Som Är Ledig Ons Tor Fre Lör Sön?
Whaha.

En sak jag tänkt på ett tag.
I diskussioner med olika människor har jag fått reda på att de flesta av oss varit snuskiga som barn.
Tydligen är det jättevanligt att snippor och snoppar har visats hej vilt och att lekar som
mamma, pappa, barn har bytts ut mot Doktor och sådana saker.
Detta gäller dock inte mig.

Jag har INGA erfarenheter av sånt här (?!)
I min värld så fanns inte ens snoppar förrän jag gick i sexan ungefär.
Jag är deadly serious.
Jag visste ju såklart att de inte hade en muffikurri men ändå..
Jag funderade aldrig på snoppar.
Var aldrig nyfiken på mina 4åriga killkompisars kön (och då hade jag ändå rätt många killkompisar)
Jag blir chockad gång på gång när jag hör historier berättas och tänker:
Händer sånt här på riktigt alltså? Det är inte bara ungar på film som håller på med detta..

En tjejkompis till mig berättade nyligen att hon blev biten i bröstet av en kille när de båda var 7 bast.
Visserligen hade man inte så mycket till bröst på den (goda) tiden, men ändå.  
tydligen bet han också hårt för hon fick åka in till sjukhuset och ta stelkrampssprutor.
Sadismen började redan forma sig, så att säga.

Nej, detta är ett fenomen som förvånar mig.
Jag var aldrig ett sexuellt intresserat barn..
Kanske är det därför jag spirar sönder nu. HE HE.
Kanske skulle jag som 4åring lekt lite doktor emellanåt för att slippa all överkåthet nu.




-_-










...Och där kom urspåret
/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0