Tappad på huvudet

Min syster är tamigfan helt skogstokig.


Vad som utspelade sig för ca fyra timmar sen:
Jag, Sanna och Anna sitter och tittar på tv. Jag och Sanna kastar lite silikoninlägg på Anna.
Anna kastar tillbaka, skrattar.
Ja, och så här långt hinner det gå innan allt urartar.
Anna måste framhäva sin alfahona-image inför Sanna och hoppar på mig.
Hennes små äckliga händer klämmer sönder mina handleder och jag säger åt henne att släppa mig för helvete.
Det gör hon inte.
Istället gräver hon in sina små äckliga händer i min hals, vilket är det absolut värsta jag vet.
Jag börjar typ hyperventilera och får panikångest (som sitter i efter, så tack)
Vrålar att hon ska släppa mig.
Alltså släpp mig. SLÄPP MIG. Fattar du inte?! SLÄÄÄPP MIIIIIIG.
Ungen släpper inte.
?!??!?!?!?!?!??!?!??!?!?!?!??!
SLÄÄÄÄÄÄÄPPPPP MIIIIIIIIIIIIIIIG!!!

Och efter typ 30 sekunder till släpper hon mig och springer därifrån.
Irriterad och hämdlysten som jag är häller jag lite vatten i hennes kaksmet på bordet.
Kanske inte det bästa jag kunde komma på, men det väckte uppståndelse.
Tro mig, det väckte uppståndelse.

Sekunderna senare går fort.
Anna kommer in i vardagsrummet igen. Hon pratar i telefonen med någon.
Hon går mot soffan, granskar mig och Sanna...
Och får syn på sin skål ( <3).
Innan jag hinner blinka har hon kastat telefonen rakt i huvudet/ansiktet på mig.



Nu har jag ont som fan i örat och är så ilsken att jag inte kan vara i samma rum som ungen.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: annaaaaa

Erica, din lilla f*tta. Så jävla töntigt att du lägger ut ett inlägg varje gång du och jag bråkar. Klart du inte skriver att det var du som höll på att göra dej till! Jag hoppade på dej för att du jävlades med mej. Skyll dej själv hippiefan..

2009-05-27 @ 20:58:34
Postat av: Erica

aw, alltid lika cool när du gör dig tuff lilla hora

2009-05-27 @ 21:35:49
Postat av: marigona

hahahah syskonkärlek... :)

2009-05-27 @ 22:25:04
URL: http://gonaa.blogg.se/
Postat av: Erica

men nej

2009-05-28 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0