Man får inte nog av de små liven.

I förrgår skrev jag att jag hade babylycka.
Hoppades att det skulle provocera/locka fler läsare.
Det gjorde det inte.

Så jag får väl förklara det som såhär.
http://spiderchick.blogg.se är gravid.
Därför har jag babylycka. Om någon undrade.
Vilket ingen gjorde.
 
Jag vill egentligen inte vara en sån som Kissie.
Som får läsare för att hon är så o-omtyckt. Det känns inte värt det.
Jag borde väl veta bättre. Nuförtiden är de enda med seriösa bloggar Jan Gulliou och sånna.
Vad har jag för chans egentligen? Erica vs Jan...
Mer än halva Sveriges befolkning har en blogg.
SKITSAMMA. något viktigare kom nyss upp.

Min syster är inloggad på sin msn fast hon inte är här och därför blir det jag som
får ta del av alla smaskiga konversationer (6) (alla Annas kompisar: Be aware!)
Nyss var det en kille som skrev hej.
Dope Dealer (H) hette han. 
Funtar på om jag ska fråga om han kan fixa lite knark tills ikväll.
95or har sina kontakter jue.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0