I lands problemet

Varför ska jag alltid ALLTID logga in här på fyllan?
Och varför måste jag alltid ALLTID skriva ett inlägg?

Jag borde göra en egen kategori till de inläggen jag skriver påverkad.  
Fyllefilosofi.
Det låter rätt bra, om man bortser från detaljen att jag inte skriver något filosofiskt.
Jag beskriver bara hur packad jag är för stunden.
Asroligt för er som läser att veta.
Om jag hade varit 14 hade ni säkert trott att jag skryter, men så är det inte heller.

Jag bara älskar bloggen zå mycket att jag på fyllan inte är kapabel att stå emot den.
Det är som pommes frittes.
Nu ska jag ut och röja ikväll igen.
Blir väl ett inlägg sådär på morgonkvisten.
Chilla brat.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0