Lata jävla tonåring

Jag sitter i skolan och försöker svälja min prestationsångest med Positiv Anda.
Jag har rätt mycket att göra just nu och jag vill göra allt bra.
Hela mitt liv har jag känt press att vara bäst på allt, ha bäst betyg i allt.
Hela låg, mellan och halva högstadiet har präglats av mina principer.
Jag går gymnasiet. Detta är slutspurten, då man verkligen borde prestera så bra man kan.
Jag sitter här, på blogg.se när jag egentligen har en rapport om sexualbrott att skriva.
Jag är så jävla trött, trött på skolan, trött på krav.
Det är väl dags att starta om nu antar jag. Men hur ska man veta i vilken ände man ska börja?
TA TAG I DITT LIV, säger mamma och pappa till mig.
Jaja, säger jag och höjer upp volymen.

Kommentarer
Postat av: veeessan

skolan är för seriös, så är det ;) man ska steka... vi går bara i ettan loo :D min mor och far säger också att jag ska ta tag i mitt liv, haha lite fail :)

2009-03-04 @ 15:48:08
Postat av: erika

Hur många besökare fick du egentligen ?

2009-03-04 @ 16:05:09
URL: http://estorasyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ett tag sedan man levde utan den där ångesten. Går du i ettan? Åh gud, jag borde inte säga det här men tvåan blir tuffare. Jag har matteprov imorn och sitter här som en annan flane. Frågan är om skolan är för svår och tråkig, eller om bloggen är verklighetsflykten som alltid är tillgänglig? Lockande är den I alla fall. Puss!

2009-03-04 @ 22:01:12
URL: http://carolinewrangsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0