Det är inte lätt

Haha, ja ni.
Man slutar aldrig fövånas över hur många stolpskott det finns i denna värld.
För mig var det uppenbart att folk skulle förstå att jag på skämt
klätt ut mig till Linda Ros... oj förlåt! Kissie menar jag. KISSIE!
Men tydligen inte.
Jag har fått mig några goda skratt här i eftermiddag/kväll.
En människa skrev att hallåå jag var inte alls lik Kissie,
jag var en tjock wannabe som avgudade kissie och hon var mycke snyggare!!!!!!
Holy Shit.
Jag får nog säga att om man inte uppfattar ironin och sarkasmen
med min utklädnad då är det inte mig det är synd om.

HAR NI SETT HUR JAG SER UT PÅ BILDERNA?
Får ni seriösa vibbar?
Nej just det.
Ja, det måste väl finnas byfånar lite här var, även på internet.
Nu måste jag sova och tänka på hur viktig och upptagen jag är.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: Ida

Det finns fan inget som är så oattraktivt som personer som inte fattar sig på ironi och sarkasm. Det tyder på sån jävla ointelligens!

2009-03-02 @ 23:36:32
Postat av: Elfrida

Haha, fyfan vilka töntar som kommenterat. De bilder jag har sett på dig; du ser fan inte alls tjock ut! Och Kissie, vadå... är hon snygg?



Rock on! Ha det bra. :)

2009-03-02 @ 23:37:31
URL: http://kulturtrash.webblogg.se/
Postat av: mirre

Erica, jag doooog!

2009-03-02 @ 23:45:53
Postat av: Madde

Man förstår ironin i det hela om man läser resten av din blogg.

Gillar dig, allt jag ville säga.

2009-03-02 @ 23:50:32
URL: http://madelenees.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Hahaa, vilket skämt!! Neeeej, hon va verkligen inte ALLS lik! Hahahaaa!!" - citat från kommentarerna.

2009-03-02 @ 23:52:58
Postat av: Linda

Erica Rockar thats it!

2009-03-02 @ 23:53:44
Postat av: Mallee

Hahaha hur skön som helst, Du e ju sjukt mycket snyggare en kissie iaf :D

2009-03-03 @ 00:13:45
URL: http://kickassmalle.devote.se
Postat av: Erica: Svar till alla

Ointelligens är osexigt, håller med.

Tack, så tjock är jag inte. Kissie är inte snygg.

Mirre, jag vet. Jag med. HAHAHA.

Precis, Madde. Och tack!

Jag vet, Linda och du rockar snäppet hårdare.

Mallee, tack ska du ha!











2009-03-03 @ 09:04:49
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-03 @ 09:08:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0