Vad kom det ifrån?

Jag slänger in en till konversation när jag ändå är på gång.

Ibland älskar jag bara att bo med min familj. Det finns alltid nån rolig diskussion att iakkta.
Detta hände för tre minuter sen när vi satt och åt kvällsmat. Mamma hade dukat upp med massa pålägg, smörgåsar, te och sånt. Vi satt och tog det lugnt, pratade inte så mycket när min syster plötsligt utbrister:

Anna: Assååå jag måste verkligen säga det här. Jag gillar inte Lidls mat. (spänner ögonen i mamma)
OCH det handlar inte om att det är "bara för att det är lidl!!!". Titta på den här!! (sliter upp en skinka och fladdrar med den framför mammas ansikte) Titta här! Fett, fett och fett (pekar på olika ställen på skinkskivan)

Mamma (trött): Anna om du hade varit blind så hade du inte märkt någon skillnad alls.

Anna (överdrivet upprörd): MEN DÅ GÖR VI ETT JÄVLA BLINDTEST DÅ SÅ SKA DU FÅ SEEEE!!!!!!

Verkligen jättearg. Hon skriker.
Undertryckt ilska mot Lidl eller något.


/Erica out

Kommentarer
Postat av: knivlisa

haha, ja, then i know where i can find you... Om jag gör slut alltså.. ;-)

2009-03-27 @ 12:54:19
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: ANNA

Men jag hatar lidl, så är det bara! Fast du märker ju verkligen ingen skillnad. Du lever ju ditt låtsas liv som hippie för fan. Så det är väl typ den maten man tvingas leva med i gettot.

2009-04-01 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0