Städa med RATM

Har tagit tag i mig själv idag och städat mitt rum.
I ca en timme har jag stuvat omkring nere i källaren, plockat upp kläder, bytt sängkläder
och dammsugit till min nya Rage Against The Machine skiva.
Det är den enda skivan som går att dammsuga till, om man vill höra något.
Det hindrar mig iofs inte från att ha på högsta volym, men ändå.
Slår vad om att de sitter på övervåningen och ångrar att de köpte den till mig i födelsedagspresent.
"Räjjs ägäinst the mashine säger du..."
Resten av min familj har inget som helst intresse för musik.
De gick antagligen till skivhandlaren med min önskelapp i handen, pekade och sa "den ska vi ha".
Att det är rätt hård musik visste de inte, och de brydde sig inte heller om att fråga.
Där fick de för bristande intresse, jag tänker inte sänka volymen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0