Ett sista hejdå till Kissie

Nej, efter detta får det vara sluttjatat om Kissie.





Postat av: sara granyhan

ehm , ursäkta mig men vem skulle hon likna? en idiot eller dig?
Du är mycket snyggare än henne . Ha det bra puss

Postat av: blidell

hon liknar mer blondinbella i så fall .. :S för hon såg rätt ful ut X)

Postat av: Linda

hahah fan va ful hon är, hon liknar ju inte dig!

Postat av: Linda

Är du säker på att det är en tjej då? XD

Postat av: Anna

Nej jag tycker mer hon ser ut som en dålig transvestit (:

Postat av: domi

hahaha fan va ful! du är mkt sötare!=)

Postat av: nathalie

tycker att hon var mer lik blondinbella.

Postat av: emma

inte likt någonstans , du är typ tusen gånger finare.


Postat av: Ellie

Hehe hon ser ut som en transa ju! :P


Postat av: Tessy

Hon ser faktiskt lite ut som en kille, men söt :D


Postat av: Hanna

det fick henne(?) att se ut som en kille :( haha.

Postat av: lenatoday

nej verkligen inte, inte ett dugg lika tycker jag :)


Postat av: sss

tycker inte att hon är lik dej alls , du är mkt snyggare ju :)


SLUTSATS:
Kissies fanclub var större än jag trodde.
Jag liknar en transa/kille när jag försöker se fjortis ut.



Som avslutning:
Postat av:
Tjaa, hon måste göra så att ansiktet liknar en råtta först, innan hon kan se ut som dig.

Rock on
/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0