Är jag så svår att tyda?

Är det verkligen så svårt att avgöra om jag är seriös eller inte?
Jag blir nästan orolig. Jag vet att det just nu är många som inte känner mig som läser.
Ni som har lite innanför pannbenet kommer (förhoppningsvis) gilla min blogg,
medans alla flan-huvuden (se bilden nedan) kommer uppleva mig som korkad och fjortis.
Därför säger jag det rakt ut istället för undermedvetet:
Väldigt mycket i min blogg är ironi och sarkasm.
Jag kan vara väldigt seriös också, tro inget annat.
Men ibland kommer inslag av lite trams och då skulle jag uppskatta om ni inte tog allt på sånt allvar.


 

VARFÖR FÖRSTÅR VISSA INTE IRONI NÄR DEN ÄR SÅ UPPENBAR SOM DEN BARA KAN?
Jag blir gaaalen.
Nåväl. Ni känner ju inte mig så bra än.
Nu ska jag chilla lite med mig själv.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: pelle

Folk i bloggosfären har sällan förstått sig på ironi eller sarkasm. Det är lite sorgligt.

2009-03-04 @ 17:06:48
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Erica

ja verkligen! Tur att du verkar ha uppfattat den iaf!

2009-03-04 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0