sugiesug

Jag sitter i soffan böjer huvudet neråt mot bröstkorgen och skriker:

SKÄMTAR NI MED MIG!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!

Mina bröst tar död på mig!!!!!
Jag har så ont. Det värker och värker och värkeeeer. Slutar aldrig.
Just nu är dem som Silvstedt-tuttar. Stenahårda och runda, sitter nästan uppe vid nyckelbenen.
Tittar man nära ser det ut som att de pulserar.
Bröstvårtorna ger inte vika. De har haft stånd tre timmar i sträck snart
Och om man så mycket som nuddar dem känns det som att någon slår mig i magen. 

Hade glömt vilket slit det är att börja med sån här skit igen. 
Har vart illamående sen en månad tillbaka och är något lättretlig.
Jag vägrar lingonweek nästa vecka, så är det bara. 
Men ska det vara så här jävla smärtsamt att slippa? 



Nu har jag tagit en Ipren.
/Erica out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0