Blekfet inomhus

Jag känner mig rätt misslyckad idag.
Solen skiner och det är varmt ute. Jag ligger nere i min källare, tittar på film och sover.
Man borde vara ute och sola nu. Jobba stenseriöst på den stenseriösa sommarbrännan.
Men ursäkta. Jag orkar inte.

Min hals är infekterad med mördarbakterier, jag måste snyta mig tre gånger på fem minuter för att inte totalt stoppa syretillförseln till hjärnan, mina ben värker, jag nyser och är sömnig.

Jag ligger nere i min svala källare, äter lite popcorn med saft, mitt hår är otvättat,
min panna sönderflagad och dubbelhakan chillar brett under täcket.
Har man tur hittar man pärlor som denna på tjuvlyssnat.se:



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0