Dagens skratt

Jag slutar aldrig förvånas över hur många mindre begåvade människor det finns i världen.

Jag måste dra upp det här ämnet.
Mina fingrar MÅSTE smeka mina tankar ner i tangenterna och ut på skärmen.
 
Here we go:
Jag vet inte hur många människor det finns som
på allvar tror att Da Vinci koden är en helt igenom sann historia.
För jag har idag nämligen fått reda på att det faktiskt existerar personer som öppet 
tror att stora bitar av boken är sanna och stämmer överens med historien och verkligheten.

Da Vinci Koden är en fiktiv roman vilket betyder att det stora hela är påhitt och saknar vetenskapligt stöd.
Dan Brown är själv en av alla som säger detta.
Självklart är teorierna intressanta och det är spännande att spekulera.
Men att påstå att SÅ HÄR ÄR DET. NU HAR VI SVARET!!!
Det är inget annat än korkat och pinsamt.

Dagens tips: Kolla upp fakta innan ni skämmer ut er.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, så jävla rätt.

2009-07-04 @ 13:54:46
Postat av: - H*

- hahahaha du har så jävla rätt, herregud liksom , stackars människor !

2009-07-04 @ 22:50:55
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0