Insändare dirr.

Jag skulle gärna vilja träffa den människa som har designat ICA Chokladsås 225 ml - flaskan.
Fråga varför hålet där såsen ska ut måste vara så litet i förhållande till bautaflaskan? 
Det är helt ofattbart. 
 
Jag står och SKAKAR när jag försöker få ut choklad på min glass. 
Jag svettas, blir helt röd i ansiktet av ansträngning och glassen
hinner smälta innan den ens får någon kontakt med såsen.

Och det slår aldrig fel att när jag står där i köket och kämpar med den ihärdigt
osamarbetsvilliga chokladsåsflaskan är någon granne samtidigt uppe i köket bredvid.

Skulle vilja höra vad de säger.
Typ:
GUNNEL!!! Det här är andra natten i rad som den där tjejen är uppe och bajsar i köket!
Vakna! Kom hit du måste se detta. HAHAHA!!!


/Erica out

Kommentarer
Postat av: thilda

haha! skön blogg erica!

2009-07-23 @ 14:22:56
Postat av: Erica

hihi, kul att du hittat hit igen thildis!

2009-07-31 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0