Sthlm dag 2

Jises. tom med bebisarna är stekare här.
Idag har vi bla varit på Stureplan. Finns inte mkt att säga...
Förvånande att inte folk steker ihjäl sig.


Vi besökte också KOOONUNGENS slott och lekte
Hur långt kan du gå? med de kunglga hovvakterna.
Det går ut på att man ska gå så långt man kan innan de marscherar fram till en och skriker HALT.
Töntigt, men faktiskt väldigt upphetsande.

De kungliga hovvakterna är ju inte direkt gamla heller.
Små lumparpojkar tackar man ju inte gärna nej till. Hö hö.

MEN. Det är dåligt med kändisar här!
Totalt (förutom musikkändisar vi sett på scen) har vi bara sett 4 kändisar.
Igår, Idol-Danny på Pride. 

Den mannens utseende/style/musikgenre är inte min typ någonstans med gud vad gullig han är!
Jag frågade om jag fick ta kort på honom tilsammans med Anna.
Han sa självklart!! och sen log han så det stod härliga till.
Alla isbjörnar i närheten gulnade i jämförelse med hans gaddar.
Jag ryggade tillbaka och glömde bort hur man tar kort så sötisen fick hjälpa mig.

Aw, börjar nästan förstå varför vissa kvinnor (i yngre tonåren) är galna i honom.

Nu ska jag duscha och sova.
Hotellfrukosten är fenomenal men slutar serveras för tidigt.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0