Geting i benet.

Idag har jag motbevisat samtliga människor.

Mamma.
Anna.
Pappa.
Elin.

Jag har i flera veckor haft en sticksig (kan man säga så) pigg på baksidan av låret.
Alla har sagt att det är en hudflik/inåtväxande hårstrå/finne låt den vara.
Men det har gjort ont varje jag jag suttit hårt på just det benet.
Jag har misstänkt att det är en flis, inte en hårsäck vars hårsäckar blivit galna.

Så idag tvingade jag min syster att undersöka den.
Hon satt och raidade samtidigt och var därför inte så koncentrerad eller villig att hjälpa till.

MEN ASÅÅ KOLLA HÄR!! Det är inget i den, fattar du? Det är en finne eller något.!
Men Anna, det är väl en svart pigg i? Ser det inte ut så?
MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEJEEEEE. Gå nu.

Så jag gick in i vardagsrummet och började pilla själv med pincetten.
Vad får jag tillslut ur benet?
En getingtagg.
Så idag ska jag gå och hötta med den i folks ansikten. Typ Vad var det jag saaa.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0