BEBIS

Jag sitter hemma hos Sofies pappa nu.
Vi spelar WII (stavasdetså?) och jag är inte bra någonstans.
Har träffat hennes lille bror nu också. Bedårande är han.

Blev helt tagen. Älskar honom. Vet inte vad han tycker om mig än dock..
Att döma av hans reaktion har han blandade känslor.
Först log/skrattade han, sen spydde han ner mig för att tillsist gosa med mina bröst (hungrig=mjölksugen)
Det förde mina tankar till ett tidigare inlägg..
Och jag blev lite rädd.
Som tur satt mitt linne som sten och det hjälpte
inte hur mycket han än drog i det med sina 5cm långa händer.
 
NO MILK TODAY BABY!

Nu ska jag se på när Sofie spelar.
Hon tror hon är master. Vilken tönt!
Jag skulle lätt kunna spela tightsen av henne, men tycker inte WII är något att lägga energi på.
Sådetså.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Sofie wiiMASTER

Vadå inget att lägga energi på? Du boxade dig både svettig och blodig när vi körde boxning.



Vilken tönt!

2009-07-31 @ 01:46:25
Postat av: Erica

Jo.. men det var efter att jag skrev detta inlägget.. Men du har rätt. jag grillade dig på det sötis.

2009-07-31 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0