got whine?

Nej nu får det fan hända något.
Loggade in nyss och såg att ynka 9 (!!!) personer kollat bloggen idag.
Vart tar ni vägen, alla läsare?
Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag (en dag, och i bloggvärlden är väl det ungefär = 1 år eller så?)
men läget är sådant att jag legat hemma med feber och halsfluss sen i söndags.
Är väl inte alltid så skrivpepp när jag har en temp på 38,8 och inte kan svälja något annat än saliv antar jag...

Shit, livet här inne är hårt...
Vad måste man göra för att keepa up? För att behålla läsare, för att få NYA läsare?
Jag vill egentligen inte skriva "Okej, vad vill ni att jag skriver om?", för då faller alla mina principer.
Här inne är det jag som skriver, ni läser eller sticker. Antingen passar det eller så passar det inte.
Jag heter Erica Norstedt och kommer alltid... blabla ni kan det. '


Men jag vill ju tjäna pengar! Hur mycket jag än hatar allt kommersiellt.
Jag vill också ha lika mycket pengar som Blondinbella,
speciellt när jag råkar ha mycket sundare åsikter än henne.


Världen är så tragisk.
Sveriges mest lästa blogg handlar om utseende och pälsar,
FRA-lagen har införts i ännu ett land (VÅRAT) och det finns fortfarande människor som röstar på Kristdemokraterna.

Det är en sak att säga "fan ta mig från Sverige, vill inte bo i detta skitland"
Men att häva ur sig "fan ta mig från jorden, vill inte bo i denna skitvärld", det låter lite värre på något sätt...
Jag vill inte dö, det är inte det jag menar. Jag gillar mitt liv.
Det är jordens liv jag hatar och tycker synd om.





En till blogg av gnäll, jaha. Det är väl min lott här i livet. Det och att gapa på kort
Vissa är bra på tennis, andra på matte och jag? Jag är bra på att gnälla.



och att springa till bussen


/Erica out.

Kommentarer
Postat av: Ewwoo :D

Erico jag tycker att din blogg är jättebra! jag visade bilddagboken bloggen för mina kompisar i skolan och dem höll på att skratta ihjäl sig trots att bibliotikarien redan hade sagt till oss :D



pussss<3

2009-01-22 @ 00:28:11
Postat av: mirre

jag kan väl ta och erkänna att jag är en av dina trogna besökare ;)

2009-01-23 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0