Konsten att stå för sina åsikter

Fick en kommentar förut om att jag inte är radikal nog och att min blogg är lika tråkig som alla andras.
Så fram tills nu har jag legat i min säng och gråtit.
Not.

Om man ens ska försöka påverka mig på något sätt kan man börja med att INTE VARA ANONYM.
Jag har rätt svårt att ta till mig skit och det är en egenskap jag gillar hos mig själv.
Jag kanske inte har det bästa självförtroendet men min självkänsla är grym.

Så måste ni skriva något elakt för att jag ska känna mig osäker eller dålig
börja med att undertecka med era namn för annars bryr jag mig faktiskt inte.

Folk som inte står för sina åsikter är insekter för mig.
Just wanna let you know. Sov gott.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0