Den Bekväma Ensamvargen

Här kommer ett vardagsinlägg.

Sitter i skolan, har håltimme 2 timmar och 40 minuter, ensam. Eftersom jag inte känner så många i skolan.
Jag har mina pinglor men resten flyter ut till en massa på något sätt.
De pratar inte med mig och jag pratar inte med dem. Trist.
Det är tur att jag är en sådan bekväm ensamvarg. Gillar att vara ensam.
Blir så mycket roligare att prata med sig själv då.

Fick "one extra assignment" om European Exploration av Kathryn, min historialärare så det är ändå allt jag hunnit med. Nu ska jag sluta prata engelska med mig själv och vänta på Matilda som har företagsekomoni,
jag läser inte den kursen.
Linda om du läser detta hälsar jag och Matilda att det vore väldigt najs om du kom hit.


/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0