Dimma och Lily Allen

Nu är jag i min säng igen. Börjar bli stammis här...
Ligger och filofiserar, är lite skön av alla migräntabletter jag drog i mig för en halvtimme sen.
Huvudet väger fem kilo så jag måste stödja upp det med handen.

Lily Allen släppte nytt album i örrgår så så fort jag blivit klarare ska jag springa upp och ladda ner det.
Det jag hört idag är väldigt väldigt bra iaf.
Alright Still är ett av få album som har 100 % bra låtar
och jag hoppas att It's Not Me, It's You är lika bra.
Det jag hört up til now tyder på att detta kan vara en av 2009 års bästa skivor.
Lily Allen vet hur man skriver låttexter, det säger jag er.


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Saker jag vill ha/behöver

Lily Allen skivan
Pete Doherty tröja
Svarta strumpor
Diverse festival/konsert biljetter
Fritidskort
Smalare lår

 

/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0