Vill inte börja mina inlägg med Hej heller

Sneglade nyss på klockan.
00.44. El noche.
Tittar på inspelade avsnitt av Woodstock 1969.
Värd underhållning på TV.

Som sagt känns det onödigt att be om ursäkt för att jag inte skriver.
Skittrist att logga in och se hur många som klickat sig in bara för att upptäcka att jag, anledningen till att ni faktiskt klickar överhuvudtaget, inte printat ner ett skit.

Känns meningslöst att be om ursäkt.
Känns falskt att påstå att jag skäms.
För det gör jag inte.
Lägger bara in lite bilder och förvandlar min underbara skapelse till en vardagsblogg.

1.2.3:

Min Dag

Gick upp halv elva och tog bussen in till stan.
Mötte upp Thudy och Vattnekvinna för att hämta potable feliz.
Skönt att pricka av det från saker-att-fixa-innan-nyår-listan. 

Efter det åkte jag hem till Päni och bjöd in mig själv på frukost.
Väldigt gott.



Därefter åkte vi och handlade.
Här är ett klädesplagg jag inte köpte.



Vilket leder oss in på den obesvarade frågan om varför mina ben är så krokiga. 
Studerar man dem väldigt ingående bir man tillslut hypnotiserad.
Svär. Helt missväxta.

Nu måste jag inte alls sova.
För om några timmar väntas sovmorgon.
Coolt.
Sug påN.
Eh.. Hejdo!
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0