En liten tanke.



Detta är typ den mest aggressiva kommentar jag någonsin fått.
Och inte ens ett namn finns att läsa över.
..........

Kom igen lite nu!!!!
Skriv något tyket eller motsägande och stå för det.
Ni är ju så mesiga writers.
Vore kul om man kunde få igång nån diskussion för en gångs skull.  
(kanske inte på just fuck that-kommentaren då men)

Det har funnits enstaka tillfällen då det börjar puttra litegranna.
Men lika snabbt lägger det sig igen.
De med starkast åsikter saknar oftast också namn.
Vilket gör det svårt att upprätthålla något.
Skittrist.

Tänkte att vi kanske kunde ändra på detta nu. 
Ni får sluta vara så förbannat blyga.
Eller rädda. Whatever.
Jag är så harmlös man kan bli.
Jag mäter 166 centimeter över havet, min kondition är obefintlig
och jag orkar knappt lyfta en bok utan att få kramp.
Så..
No need to go pussystyle.
Jag kan inte skada er ens om jag skulle vilja.
Fniz.

KOMMENTERA PÅ!


Kan inte alla som läser bara slänga in en kritisk kommentar ikväll?
Just Du. Kan inte Du skriva en ärlig liten rad om vad du hatar med min blogg? 
Finns det inlägg som gjort dig upprörd, ledsen, irriterad, frustrerad?
Något?!

Eller är den bittra sanningen helt enkelt så att den enda mesiga writern här
är jag?

Skriv.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Maja Elin Jönsson, Lindgatan 15A 46157 Trollhättan

Tycker att du borde färga håret mörkt.

Tycker att du ska tvätta din korallfärgade seconhand kofta. Tycker att du ska följa med till Göteborg på lördag. Tycker att du ska komma till skolan imorn. Tycker att du ska sluta tro att du alltid har rätt. Vad säger du nu då?? Lite klös i det hela.

2009-12-16 @ 21:12:41
URL: http://haringenblogg.blogg.se/
Postat av: Ynaffi-Lo

fuck that. tycker också att du ska komma till skolan. fast det känns inte som om det har så stor påverkan när det kommer ur min mun, har inte vart där så mycket det sista heller.



2009-12-16 @ 21:29:59
Postat av: Mannen som vet

Mer bilder, texten är så dum ändå! (thihi fniss)

2009-12-16 @ 22:11:28
Postat av: thorren

jag tycker du är en ball tjej. that's it. Jag är en pussy och vågar inte uttrycka mig mer.

2009-12-16 @ 22:12:26
Postat av: mj

kan du uppdatera lite ELLER?

2009-12-17 @ 16:49:04
Postat av: mannen som känner en som vet

Så jävla lame tema på bloggen, jag menar; löööv ? vafan raaajkooo?:D

2009-12-22 @ 00:51:08
Postat av: Erica

Mannen som känner en som vet: Snacka INTE skit om bloggdesignen.

2009-12-22 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0