En dag i mitt blogglösa liv

Hej bloggen.
Fortfarande medveten om att det här med uppdateringen går sådär.
Är väl ingen mening med att jag ber om ursäkt igen antar jag.
Men varit busy hela dagen från morgon till nu natt.

Klockan är 03.22 och jag är skittrött.
Kan ändå visa lite om min dag.
Det här är t ex jag i bilspegeln på väg till Uddevalla.


Vi hade stannat vid en mack för att fylla på spolarvätska.
Är det den blå korken man ska hälla i frågade mamma.
Jag tror det svarade jag. 

Det var korrekt.
 
Här är en bildbomb med grejer jag inte köpt idag och inte vet varför.









Det tråkiga med att shoppa är att mina tuttar gör sig så illa i vissa kläder.
Visst, de är gorgeous. Men ibland önskar jag att de var sådär små och söta.
Bohemiska, festivalaktiga, rockchickboobies.
Som man kan ha under ett slappt linne och
dansa runt topless tillsammans med utan att få ont i bröstkorgen.

Säg vad ni vill.
Men mindre bröst är sjukt mycket mer behändigt när det gäller kläder.

Köpte iaf andra storbystvänliga kläder.
Skor tex.
Kan visa senare.
Nu måste jag sova.
Hörs imorrn.
Får skriva något jättefyndigt då.
/Erica out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sätter du mobilen framför ditt söta ansikte?

2009-12-29 @ 16:44:14
Postat av: pullan

fin du var i håret!



jag kan tänka mig att feta pattar är rätt jobbigt att springa i och så :(

2009-12-29 @ 18:32:45
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser gräslig ut. such.. fast på ett sexigt sätt. rawr.

2009-12-29 @ 19:13:05
Postat av: Erica

hehe. när jag tog bilderna ville jag få med kläderna, tänkte inte på att ansiktet skymdes, och sen kan jag svara att JA de är fett jobbiga att springa runt i utan BH. avslutningsvis: kände inte till att man kunde se grsälig ut på ett sexigt sätt, men grymt coolt iaf.

2009-12-29 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0