Resa till Göteborg.

Man skulle kunna tro att jag borde ha all tid i världen att blogga.
Med lov och allt nu menar jag.

Men där kan jag slå er på fingrarna.
För så är det inte.

Saken är den att när man har såpass mycket fritid (23 dagar för att vara exakt)
så tillbringar man inte den framför datorn. Iaf inte dygnet runt åtminstone.
Man gör andra saker. IRL som det heter.

Igår åkte jag tex till Göteborg med M-J Skåne.
Vi var verkligen där hela dagen och hela kvällen.
9 långa timmar....

Jag säger inte att det är ditt fel, M-J
Jag säger inte heller att ditt sätt (gå in i tre olika h&m-affärer, hitta saker du vill ha, för att sen gå ut och vidare till nästa affär, för att sedan gå tillbaka, tänka lite till, prova, sen gå ut, gå vidare, för att tillsist gå tillbaka och köpa underkläderna du visste att du skulle köpa från allra första början) är en dålig metod. 

Men vi hade sparat tid och kanske, säg sluppit
ta tåget till Herrljunga (jätteomväg) och vänta där på tåget hem vid 10. 

Men bortsett från de omständiga shoppingmetoderna och
livets mensvärk så var dagen en succé.
Och det där med missade tåg och bussar gjorde egentligen ingenting. 
Tyckte det var sjukt äventyrligt.

Ungefär så världsvan är jag.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0