vardag och outfit. BONJOUR!

Idag har jag varit på over-village med Justine, M-J Skåne och hennes polacker.
Det var mycket trevligt.
Allt är mycket trevligt.
Justine lär mig saker om Frankrike, spräcker myter och sprider söthet i huset.
HON ÄR SÅ SÖT!!!!

Hon är så lätt att ha att göra med.
Social och öppen, vill lära sig mycket och prova nya saker.
Typ intelligent, erfaren och hon utstrålar sånt lugn.

Ikväll har vi varit på fest med de andra fransorerna + några polacker.
Majas polack och hennes vän (vi kan kalla dem Lilja-forever och Den kanadensiska skogsvaktaren) drack sin vodka som att det var vatten och berättade för oss att in Poland the boose is much more stronger.
Vi svenskar fnittrade bara och var sen fulla efter två shots.
Polackerna däremot drog shot efter shot efter shot efter shot.  
Rätt imponerande.
Tillochmed M-J Skånes hyperseriösa katolik söp till.

Eftersom jag själv har dåliga minnen av vodka från min tid som fjortonåring
stod jag över och höll jag mig nykter hela kvällen.


Nu är klockan 03.40 och måste hardcoresova like I've never hardcoresovit förut.

Såhär såg jag ut ikväll iaf (vardagsbogg kräver den obligatoriska outfitbilden)
Rätt söt med mitt nya linne.



Hörs imorrn!

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0