Blandat inlägg och sånt.

Pirret har ökat.

Jag kämpar förgäves med att vara cool och avslappnad.
Typ ingen big deal att en FRANSK MÄNNISKA SKA BO HOS MIG.

Men det ordnar sig nog tillslut.
Jag är rätt lugn på ytan iaf.
Kan dock bero på att jag tog vaccinis igår.

Hälften av alla i min klass (typ 15 pers) ligger hemma med biverkningar
och jag är inte en av dem.

Stark som en häst, kanske ni tänker men tyvärr inte.
Som min tid som vegetarian/näringsbristig (av att jag inte kan äta böner linser osv) drog jag på mig fler virussjukdomar än hela tyska armeén under andra världskriget. Jag har inte oroat mig över svininfluensa nån gång.
Min kropp är säkert inte ens mottaglig för aids.

Nu ska jag vänta på att L-E Bernie och sen äta med Maja och hennes Polack. 
Tippar på en Silent Dinner idag med..

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det e en fransk snygg kille!

2009-12-04 @ 15:24:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0