18årskrisen igen.

Jag och många av mina vänner är inne i en kris.
Nästa år är vi nämligen vuxna och måste anatgligen också bete oss som det.
Det svider i våra bröstkorgar. Vi vill inte.

Detta har varit mitt absolut barnsligaste år.
Jag + vänner har gått tillbaka 4 år i tiden och
ägnat oss åt aktiviteter som typ intresserar ungar på 13 år.
Nästan blivit tagen av polisen (ashäftigt) och annat töntigt.
Adrenalin har varit en principsak detta år. Sjukt roligt.
Allt detta har iaf hänt efter som vi måste passa på.

För gör man sånt som vi gjort när man är 18 är det inte okej på samma sätt. 

Så här spenderar vi numera lördagskvällarna.
Sluttid: 26-27 februari och 2 december 2010.



Zå moget.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

jag lipar rätt kraftigt

2009-12-22 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0