10.31 mediakunskap.

En snabb uppdatering från skolan kanske vore på sin plats.
M-J Skåne får hit sin polack idag så nu är det friterade havremoset och koldormsbullarna inte långt borta.

Eftersom polacken inte skickat med någon bild på sig själv,
eller skrivit några intressen (förutom sin katt...) så är M-J lite orolig.

Nog om det.
Jag ligger efter i skolan.

Skriver därför en lista för min lathets skull.
Väljer lite konstnärligt att kalla den:

Arbeten Som Jag Ännu Inte Gjort

Naturskunskapsprov
Idrottsprov
Koreauppsats
Psykologi-experimentet (skriver om det senare idag)
Uppsats om Lord of the flies
Engelska muntlig presentation om miljö


Min planering är så härlig.

Nåväl.
Nu ska jag ägna mig åt mitt mediakunskapsarbete.
Hoppas att få en intervju med Cissi Wallin framöver.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0