Skolstart bland annat

Skolstart idag.
Ska ändra min livsstil på samtliga sätt. 

Sluta lägga pengar på onödiga grejer som godis, glass, mcdonalds, dyr alkohol.
Istället: Bli smal och dricka billigt vin/stay sober. 

Inte slösa pengar på solarium när brännan sviker.
Istället: Dra fram gamla solariet från 1985 och ha på det medans jag sover på natten.

Inte någonsin skjuta upp skolarbeten, samt sluta skolka.
Istället: Ta tag i saker från början och pallra mig upp ur sängen no matter vilken tid jag la mig kvällen innan.

Inte bli vegetarian igen och därmed helt orkeslös.
Istället: Äta lite kött då och då och vara pigg och redig i skolan.

Lägga av med shopping i all dess form (alltså mer slösning av pengar)
Istället: Ta på mig kläder som gömmer sig längst in i garderoben.

Säga upp soffan som bästa vän.
Istället: Träna, ta promenader och sån där annan fysisk aktivitet + umgås mer med mänskliga vänner.

Inte balla ur när mamma viker mina notblad.
Istället: Le, räkna till tio och ta fram strykjärnet.

Det var allt jag kom på för stunden.


Såg nyss detta på Kissies blogg.



Typ TAAAAAAKE THAAAAAAAT Blondinbella.
Kissie rules.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0