Sjunka lägre?

Går inte ens att skylla på att du var för full.
Det är bara så rötet.



Jag var på födelsedagsfest igår för en av mina vänner.
Det var verkligen ingen stor fest och jag känner alla som var där.
Det var en kul fest, mycket dans och prat.

Mitt i allt är min väska plötsligt borta.
Och efter en stunds letade hittar vi den på toaletten.
I morse upptäcker jag att bankomatkortet ligger i väskan, inte i facket i plånboken.
Alla mina kvitton och pengar är borta. Inklusive fritidskortet.

Jag var på en födelsedagsfest för en utav mina bästa killkompisar och kände alla där.
Räknar i princip alla där som vänner. Nästan.

Varför får man för sig att smyga iväg med min väska
Gå in på toaletten
Snoka igenom mina grejer
För att sedan STJÄLA dem?

Det finns inte i min värld att man gör så.
Jag har kvitton i min plånbok som är jätteviktiga.
Pengarna var jag skyldig V.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske var V som tog tillbaks dem

2009-08-02 @ 14:39:26
Postat av: Anonym

jo, jag håller super självklart med. Om någon skulle vara skyldig mig pengar skulle jag ta dens väska in på en toa.. Sno alla pengar, samt Fk och bankkort, sedan lämna väskan på toaletten. Dickhead

2009-08-03 @ 11:37:00
Postat av: Erica

HAHAHAHA, tack som fan för den kommentaren! Behövde inte ens försvara mig själv. Haha tack som fan. HAHAHAHAHAH

2009-08-03 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0