Drömfylld natt

Jag blev inte instängd i någon ugn i natt.
Däremot hade jag en konstig dröm (som jag minns, hur ofta händer det liksom?)

Jag antar att jag var någon sorts dödsätare (Hary Potter) och mitt uppdrag var att döda min granne.
Världens trevligaste tvåbarnsmamma som kallar mig "tjejen".
(Alltså, hon vet vad jag heter men hon säger tjejen på ett sånt där mysigt sätt)
Henne skulle jag döda.

Jag hade ett Hogwarts-kort (mina drömmar kunde inte vara lite mer töntiga?) som jag skulle ha ihjäl henne med.
Så jag kämpade mig igenom alla trädgårdar, inställd på mitt uppdrag. Var lite spännande...
Sen bryter jag mig in i deras hus och viftar iväg Hogwarts-kortet samtidigt som jag skriker:
HOGWAH! !!

Och så faller den trevliga tvåbarnsmamman ner på golvet. Mitt framför man och barn. 
Varpå jag ber om ursäkt och går hem.
Najs.

Känner nästan för att gå över och be om ursäkt på riktigt när jag ser henne påta i trädgården.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0