vaaooulboooag

Det är valborg idag.

Jag förväntas vara jättepepp och glad.
Jag förväntas köpa alkohol.
Jag förväntas sminka mig och sätta på mig snygga kläder.
Jag förväntas hänga med massa folk.
Jag förväntas hitta en fest.
Jag förväntas ha en så galen och rolig kväll som möjligt.

Läget:

Jag är inte peppad.
Jag vill/orkar/har inte råd att köpa alkohol.
Jag vill sminka av mig och sätta på mig myskläder.
Jag vill sitta hemma ensam.
Jag vill plugga hela kvällen så jag fixar gymnasiet.
Jag vill ha en mysig, lugn, skön kväll.

MEN, det är valborg så såklart jag kommer vara packad och pepp senare.
Man måste ju det.

Att svara "naaae jag satt hemma ensam"
när nån frågar Vad Gjorde Du På Valborg Då?
Det vill man ju bara inte göra assååååå.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0