Vart gick allt så fel?

Lätt att gå upp i morse.
Kom inte för sent.
Maja kom dit.
Skoldagen gick fort.
God mat på lunchen.
Slutar tidigt.
Rätt skönt väder.
Njöt av en påse Malaco Truly.
Bussen kom i tid.
Bra musik på mp3n.
Solen lyser i mitt ansikte.
Pete, Lily och Led Zeppelin sjöng i mina öron.

Och så går en skolklass på. 40 ungar.
KAAAABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM.

Jag vet inte hur jag ska formulera mig, utan att låta som en barnamördare...




De här ungarna var ca 8 bast och jag får säga att de för otippat mycket oväsen för att vara så små. 
När jag var 8 bast kände jag inte ens till ord som fan, jävlar och helvete. 
Jag minns inte att jag var särskild högljudd eller respektlös mot mina lärare.
Buss-kidsen svor friskt i varje mening och skrek "SLÄPP MIG FÖR HELVETE" till fröknarna.  
Vart gick allt så fel liksom?

Jag satt och tuggade på min kind hela vägen hem.
Insidan av min käft är helt söndergnagad.
Jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Hela bussen var full av ungar, ungar som skrek, ungar som svor, ungar som moppsade, ungar som grät.
JAG VILL INTE SITTA NEEEEER!!!!
ERIK SLÅÅÅÅSSSSSS!!!!!
MYRDROTTNIINGAR LEVER VISST I 100 ÅÅÅÅÅÅR!!!!

sansa.dig.de.är.bara.barn.att.slåss.löser.ingenting.tugga.på.kinden.nu.såja.andas.andaaas.



Har inget större hopp för våra yngre generationer.
Nej.
/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0