hallucination?

Jag hallucinerade nyss.

Såg dörren öppna sig två decimeter fast den inte gjorde det.
Är detta vanligt? För jag är ganska livrädd just nu.
Vad jag vet kan man bara hallucinera av droger, allvarlig sjukdom eller extrem utmattning.

Pappa har berättat för mig om när han låg i lumpen.
De hade varit ute i skoigen i fyra dagar utan mat och väldigt lite vatten,
de var tvugna att stå på vakt hela tiden och fick iprincip ingen sömn.
Pappa stod ute på en "bro" och skulle stoppa en motorcykel som kom åkande,
när den var en meter ifrån honom så förstod han att det inte fanns något där.
Och senare såg han en hel cirkusparad med elefanter och tält och clowner.
Bara det tycker jag är hur läskigt som helst.

Jag brukar inga droger.
Jag har inga tumörer
Och jag sov till halv ett idag.

WAHahidkslsllsäöds
Jag kollade nu igen, den öppnar sig igen fast när jag kollar igen så står den still!!!!!
Vad är det som händer?!?!?!?
Jag kissar på mig snart (ja, det är mitt sätt att reagera på allt)
Det är redan känt att någon typ av vålnad bor nere i min källare men den brukar inte göra sånthär. 
Han största intresse är att vrida upp volymen till max på min stereo och ge mig obehagliga känningar i bröstet.
Aldrig detta,
Det kanske är mig det är fel på..

Nu måste jag sova och hoppas på att spöket spökar extra mycket inatt för att bekräfta mig.
Om jag inte nyss kissat skulle min säng vara blöt och kall nu.
Sov gott.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Fredrik Sjöberg

Du har en allvarlig sjukdom och sjuk hjälp! =0 innan du börjar skada folk utan anledning =o

2009-04-22 @ 08:04:56
Postat av: anna

Erica.. för sista gången: Det FINNS ingen vålnad i ditt rum! Du har aldrig tänkt tanken på att det kanske finns någon logisk förklaring, som att det är nått fel på stereon?

Herregud..

2009-04-25 @ 16:08:58
Postat av: Erica

Really? REALLY? Ska DU verkligen kommentera det där? Du som är 14 år och rädd för allting. Om det inte hade varit för att du aldirg vågar gå ner i källaren kanske jag hade tagit till mig av det du säger. Men det är jag som bor där nere, inte du. Vet du ens hur många gånger jag googlat "stereo som höjer volymen själv?". Ärligt talat, sluta kommentera här. Du är bara pinsam.

2009-04-26 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0