dogtime



Jag har nyss varit ute med den här krabaten.
Kan vara den bitchigaste hunden på planeten. Alltid med näsan i vädret.
Han är typ en halvmeter lång och trettio centimeter hög, 
ändå ska han alltid moppsa med de största hundarna.
Jag blir ju rädd.
När vi var ute nu så kommer min grannes hund, det är en svart, stor sak. Som en schäfer, fast större.
Och självklart börjar det lille yllegranet bredvid mig skälla som en stucken gris.
Underbart.
Den stora hunden hade gjort slarvsylta av honom.
Men det förstår han inte. Han har självförtroende som en jädra Paris Hilton hund. 

Men söt är han. 
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ewoo

Heej erico :D

haha när jag läste texten så tänkte jag lite på inlägget efter! De som är annorlunda blir det slarvsylta av ändå fortsätter de att ifrågasätta hur måga som än är emot dem! :D han kanske är en förebild ;D? <33

2009-04-20 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0